Ha olyanok nem lesztek, mint a kisgyermekek...

Hadd közöljek néhány gyerek mondást. Nekem nagyon tetszenek, már csak azért is, mert az én kis drága ovisaim mondták.

1. Délben az ebéd végén az egyik 5 éves kislány imádkozik: "... Úr Jézus köszönöm, hogy eljössz, hogy elvigyél minket az életbe..."

2. Ebéd alatti beszélgetés:

- Óvónéni: Ki kér még rizi-bizit? (töltött paprika volt, csak valamelyik gyerek lerizi-bizizte :p )

- Egyik gyermek: Én nem kérek vizi ribizlit! 

- Ákos: Ez nem is vizi ribizli, mert a vizi ribizli a vizben van.

- Naomi: Én már ittam olyat.

- Én: Mit ittál?

- Naomi: Hát, vizi ribizlit.

- Én: Valóban?

- Naomi: Igen, mert én nagyon szeretem a 'szörföt'! 

:))

3. Bibliatörténet után imádkozunk. 

Tomi: "Úr Jézus köszönöm, hogy meghaltál értünk, és azt is köszönöm, hogy Judást az ördöghöz tetted!!!"
0 Responses